Pages

June 17, 2013

Am I lucky?

*anak kelawar*
kami comel dan kami tahu itu ^^

assalamualaikum and hye olls ^^ dina here !


now its 3.30 in the morning yeay !
and tomorrow is monday.
monday is a school day.
and i'm sitting here typing la dey !

yeay they rhymes ! even though it is quite off but boleh la deyy haha..
k.. what am i doing here in front of the laptop on 3 a.m?

ihik ihik.. tadi en, tadi en,
err tadi.. tadi lah tadi, baru je tadi..
haaa tadi lah
*nak kene penampo budak ni =.='

k gurau gurau

ehem ehem. tadi ittew tolong ummi ittew sikit.
(sampai pukul 3 pagi?!) a'ah..
(esok isnin kan ? ) yea yea yea i know lah esok sekolah.
satu dunia pun tahu esok sekolah *k melampau*
i pun tengah serabut ni. dah la homework x siap lagi. esok nak kene hantar.
i pening lah youu.. macam mana ni?

kata2 hikmat ummi ku menyelesaikan segala masalah,

"dina tak payah pergi sekolah lah esok eh? dah pukul 2 pagi dah. dina tido n belajar kat rumah esok. xpe?"


"tapi esok ada kimia n fizik... tapi fizik punya kerja tak siap"



"hurm.. xpe lah dina, sekali ni je.. dina belajar kat rumah.. nanti tanya kawan ape yang dyorang belajar. dina tolong ummi malam ni"



"erm.. okey lah"


sesungguhnya saya tidak hadir sekolah hanya dengan restu ummi saya ^^ sayang ummi. kalau ummi tak bagi cuti pun, sayang ummi jugak. ^.^

(so i guess i'm lucky to have my ummi)

hargai ibu anda selagi mampu :) assalamualaikum

p/s: ehh? pendeknya post? baik xyah post =.=' maaflah sahabat2ku jika aku sudah membuang masa kamu. saya x boleh tulis panjang. sesungguhnya, saya budak ES.PI.YEM. hihi

p/s: ada sekor lipas sibuk tawaf kerusi aku dari tadi.. kau dah kenapa, encik lipas? suruh tidur lah tu.. ye fine =.='

p/s: k aku nak masuk tido lah ni tapi kau jangan lah jalan dekat sini.. gi lah jauh sikit =.='

No comments:

Post a Comment